1402-09-19 13:02
222
0
87818
امام‌جمعه کلاله:

پرچم مبارزه با استکبار جهانی در دست ایران اسلامی است

امام‌جمعه کلاله گفت: پرچم مبارزه با استکبار جهانی در دست ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌ نجفعلی قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» پیرامون حضور میدانی مردم در میادین انقلابی و ملی در ایام اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: دشمن خیال می‌کرد با تکرار واقعه ۱۵ خرداد ۴۲ در ۱۷ شهریور به همان نتیجه ۱۵ خرداد می‌رسد و انقلاب را بایکوت می‌کند.

امام‌جمعه کلاله ادامه داد: اما موتور حرکت انقلاب اسلامی نه‌ تنها در اغتشاشات سال گذشته توقف نکرد؛ بلکه شتاب آن چندین برابر بیشتر شد.

این مقام مسئول متذکر شد: اگر امروز ایران پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی شده و اگر از اخم و صدا کلفت کردن دشمن نمی‌ترسد و اگر به اعتراف دشمن منطقه امن و باثبات است بخش اعظم آن مدیون شهداست.

قاسمی بیان کرد: البته ملت ایران با هوشیاری در سالگرد اغتشاشات عملکرد و جذب تحریک دشمنان نشد و دشمنان با پشتیبانی بعضی از جریان‌های داخلی با پول‌های وزارت خارجه آمریکا دنبال زنده نگه‌داشتن اغتشاشات و تحریک برخی از جوانان هستند.

وی متذکر شد: یک شیطنت دیگر به‌دروغ با اسم رمز اخراج اساتید دانشگاهی مشغول دامن‌زدن به اغتشاشات بودند، اسم رمز دیگر اغتشاشات تحت عنوان خالص‌سازی و یکدست‌سازی بود.

این مقام مسئول متذکر شد: شیطنت دیگری که توانیم بیان کنیم دامن‌زدن به اختلاف بین نیروهای انقلابی و دولت و مجلس است، دشمن نظام و انقلاب در یک جبهه واحد علیه انقلاب شیطنت می‌کنند؛ چون شکست‌خورده‌اند و چاره کار را در اختلاف‌افکنی مشغول سازی و تضعیف ایران قدرتمند می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.